duminică, octombrie 11, 2009

Hello, do i know you?

Oare mai stii cum a fost primul inceput, primul vis pierdut?

Ai fost singura persoana cu care am avut rabdare, singurul human being care a avut onoarea de a invata de la MINE lucrurile alea. Dar sa stii ca nu imi mai pasa de mult timp. Te las sa crezi ca imi e greu dar de fapt nu mai existi de mult. Nu trece zi in care sa nu ma gandesc la el si nu la tine, voi nu sunteti importanti. Nu incerca sa-mi spui ca te doare, ca iti pare rau, ca nu am dreptate. Sunt sincera pt o perioada sunt sincera dar la final, si nu-mi mai pasa cum ai ajuns, cand o s ate sinucizi, cui o sa ii spui ce sacrificii ai facut pt MINE. Clar de astazi esti un ratat. Adapteaza-te! Trezeste-te! Nu o sa imi schimb eu viata pt tine. Nu ai loc, intelegi? Esti posesiv si enervant asa ca PA!

Am stiut vreodata ceva despre tine?

PS: De fiecare data cand am conferinte de presa te citez, anonimule.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu